28 Ekim 2013 Pazartesi

Dekoratif Boyama Denemelerine Devam - DIY

Eskitme Yöntemiyle Vintage Mumluk Boyama


Dekoratif boyama işini denedikten sonra evdeki ufak detaylarda değişim yapma isteğine karşı koyamaz oldum. Madame Cocodan alığım mumluklar da bundan nasibini aldı. Burada bahsettiğim eskitme yöntemiyle yine kendimce birşeyler yapmaya çalıştım.Salonuma küçük de olsa renk katmak hoşuma gitti.

Kafamda sürekli projeler dönüyor ama günlük hayatın koşuşturmasında hepsini biranda gerçekleştirmek çok zor. Bu işlerde biraz da sabır gerektirdiğinden uzun zaman alıyor. Neyse ki bir yerden başlayabildim bu bile beni çok mutlu etmeye yetti.

Eskitme Yöntemiyle Dekoraif Mumluk Boyama

Siyaha boyanmış hallerini de sevdim aslında  :)

Dekoratif Boyama

Zımparalamak biraz zor olsa da güzel oldu. Sanırım şu sünger zımparalardan alma vakti geldi. Şimdilik eldeki malzemeleri değerlendirmek zorundayım.

Dekoratif Boyama

Mumluklar bu minik çiçeklerle çok hoş oluyor. 

Dekoratif Boyama

Bu mumluğa da ilk hamur kabartma denemem olan kelebeği kondurdum :)

Dekupaj Kelebek


Dekoratif Eskitme Boyama

Mutlu haftalar, sendromdan uzak Pazartesiler dilerim :)

3 yorum:

  1. Merhaba, hoş geldiniz. Teşekkür ederim beğenmeniz ve yorumunuz beni çok mutlu etti. Blogunuza baktım bile çok güzel enfes şeyler yapmışsınız. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. kuzum önceki denemeni de şimdi gördüm ikisine de birden yorum yapayım : ilk denemen olmasına rağmen oldukça başarılı bir iş çıkarmışsın ikisi de benden tam not aldı :) şu boya dekupaj işi gerçekten çok zevkli, sonrasında gözün evdeki hangi objeyi boyasam diye arar durur, bir nevi bağımlılık gibi. Ama inanılmaz zevkli bir uğraş. Güzel işler çıkarmışsın kuzum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim kuzum hep bu işlerle uğraşanlara bakıp ben de denemeliyim diyordum şeyanın bacağını kırdım sonunda :) Beğenmene çok sevindim canım. Dediğin gibi evde ne varsa boyanabilir mi acaba diye düşünüyor insan :)

    YanıtlaSil