9 Ekim 2013 Çarşamba

Online Alışveriş Tutkusu : Morhipo



Online Morhipo Alışverişi

Online alışveriş tutkusu çeyiz serüvenimle başladı bende. Daha önceleri pek cesaret edemiyordum ama sevgili eşim üniversite yıllarımızda bile internetten alışveriş yapar şaşırtırdı beni. Tabi o zaman bu kadar yaygın değildi. Son 2-3 senede de çığ gibi büyüdü bu sektör. Özellikle günlük ve haftalık periyotlarda, belirli markaların ürünlerinin indirime girmesiyle oluşan ''private shopping'' furyasında hepimizin artık yakından tanıdığı Markafoni ve devamında Trendyol gelmekteydi. Bu sitelerden yaptığım ilk alışverişi hatırlıyorum da kargom bir ay sonra elime ulaşmıştı, ne çok paniklemiştim gönderilmeyecek diye :) Sonrasında Boyner Holdingin bir kuruluşu olan Morhipo da internet camiasında alışverişin keyfine benim için farklı bir soluk getirdi.

İnternetten yaptığım alışverişlerde şimdiye kadar çözülemeyen bir problemle karşılaşmadım. Online alışverişte cayma hakkımızı sonuna kadar kullanabilirken, mağazalarda bunu yapmak çok zor. 

Birçoğunuz gibi benim için de alışverişin vazgeçilmez rahatlığı oldu artık online alşveriş. Hele kargo da bedava olursa keyfime diyecek yoktur. Tıklım tıklım mağazalarda  dolaşıp daracık kabinlerde kıyafet denemekten daha cazip geliyor bana. Bundan mıdır bilmem ama alışveriş mağazalarında artık birşey beğenmek ve almak büyük sıkıntı veriyor bana.




Morhipo Online Alışveriş

Haftanın ganimetleriyse Morhipo'dan. Bu siteye bağlanmama sebep hızlı kargo ve hipopara özelliğiyle alışverişlerimden puan biriktirip onları hediye çekine dönüştürebilmem. Anlık güzel kampanyalar yapabilen Morhipo'dan aldıklarım 'Bu T-shirler Çıldırmış Olmalı' ve ' Muhteşem Kampanya' kategorilerinden oldu. Only, Vera Moda, Mavi, Lewis gibi markaların t-shirtlerine 10 TL'ye sahip olabilmenin yanında bilgisayarın karşısında kahvemi yudumlarken aldığım keyif de cabası :)



Morhipo Online Alışveriş

Ürünler iki gün içinde elimde oldu ve her Morhipo alışverişinde olduğu gibi kutudan yine süpriz lokum çıktı. Müşteriye yapılan küçük jestlere verdiği önemden ve hizmetinin  kalitesinden ötürü Morhipo'ya teşekkürü bir borç bilirim :)


T-shirt Alışverişi, Morhipo


Sezonda 30 TL olan Vero Moda boyunlukları ise sade 9 TL ye aldım. Sıcacık, yumuşacık ve çok şıklar. Kışın kalın giyinmek canınızı sıkabilir ama ben bu aksesuarlara bayılıyorum. Bayramda Samsun'a ana kucağına gidilecek ve orda da kışlık şapka & bere projeleriyle haşır neşir olunacak :)


Vero Moda Örgü Boyunluk


Vero Moda Siyah Örgü Boyunluk

Vero Moda Siyah Örgü Boyunluk

Konumuz  alışveriş olunca  postumu iki güzel film önerisiyle bitiriyorum. 

Şeytan Marka Giyer / The Devis Wears Prada

Bir Alışverişkoliğin İtirafları / Confessions of a Shopaholic



İyi seyirler.

Sevgiyle kalın ♥




4 yorum:

  1. Güle güle eskit Günnurum hepsi çok güzel :)

    "Confessions of a Shopaholic" bu filmi üniversitedeyken Pathology dersi için haftalık film ödevlerinden biri için izlemiştim, filmin ismini görünce hoşuma gitti, pek bilindik bir film değildir aslında ama güzel bir konusu var ben beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  2. Kuzum teşekkür ederim, filmler çok eğlenceli şöyle gülmek kafa dağıtmak için birebir ama insanda alışveriş isteği uyandırmıyor değil. Nasıl da saplantılı bir alışveriş tutukunu değil mi filmdeki kadın :) internetten alışveriş yapıp ta kargo gelince duyduğum heyecan yüzünden o karakter gibi olma ihtimali korkutmuyor değil kimi zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan Günnurcum :) Hepsi de çok zevkli seçimler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil