3 Ekim 2013 Perşembe

Gezdim, Gördüm, Beğendim : Carrefour Maltepe Park


Biev Dekorasyon, Biev Vintage Mobilya, Biev Country Dekorasyon, Carrefour Maltepe Park
Biev Vintage Dekorasyon


Salı günü Carrefoursa Maltepe Parktaydık eşimle. Havaların soğuması ve bayramın yaklaşmasından mütevellit içimizdeki alışveriş isteğinin de iyice kendini göstermesiyle birlikte soluğu avmde aldık.

Buraya en son 2-3 ay önce geldiğimde oldukça  küçüktü. Ürün ve marka alternatifleri çok azdı. Yenilenen haliyle Anadolu Yakasının en büyük avmsi olmuş. O mütevazi yer  en az  3 kat büyütülmüş ve aradığım her şeyi barındıran bir hal alıvermiş.

 Mağazaların çoğu  yeni açılmıştı öyleki reyonlardaki elbiseler bir hizadaydı, henüz denenmemiştiler bile. Ben bu avm yi çok sevdim. Palladium veya Bu Yaka'ya gitmek toplu taşımayla bir işkenceye dönüşüyor, Optimumda ise hiçbir zaman istediğimi bulamıyordum, Carrefoursa Maltepe Park işte beni tüm bu dertlerden kurtardığı için favori alışveriş mekanım olmayı başardı.

Neler varmış  peki burada? dediğinizi duyar gibiyim :) Ev eşyası ve dekorasyon mağazaları kategorisinde Biev, Madame Coco, English Home, Mudo, Home Sweet Home, Zara Home, Bernardo, Esse, Tantitoni, Tchibo, Bun Design,  Tefal, Korkmaz, Karaca ve dahası, daha ne olsun değil mi?

Dekorasyon mağazalarını gezerken gözüme takılanlar, beğeneceğinizi düşündüğüm ürünler var.


Biev Vİntage Şifonyer, Biev Vintage Çekmeceli Dolap, Carrefour Maltepe Park
Biev Vintage Dolaplar


Biev ürünlerini genellikle internetten ve Ykm gibi  büyük mağazalarda satılan çeşitlerinden takip ediyordum ki burada canlı örneğini de görmüş bulundum. Özellikle bu vintage mobilyalara bayıldım. Farklı desenlerin ve motiflerin uyumu şahane. Bir de kulplar var ne kadar da zarif değil mi?


Biev Vintage Çekmeceli Dolap, Biev Vintage Konsol, Biev Ev Dekoasyonu, Carrefour Maltepe Park
Biev Vintage Dolaplar




Biev Vintage Dekorasyon, Carrefour Maltepe Park Biev,
Biev Dresuar ve Aksesuarlar

Biev Retro Series, Carrefour Maltepe Park
Biev Retro Series Dekoratif Şişe

Biev Retro Dekorasyon, Biev Vintage Dekorasyon, Carrefour Maltepe Park
Biev Retro Series Dekoratif Mumluk

Biev Retro Series Dekoratif  Fener

Biev Retro Series Dekoratif  Fener


Biev Retro Series Dekoratif Kavanoz



Home Sweet Home mağazasında bu kitap desteğini görünce aşık olmamak mümkün mü? Krem rengi seçeneği de mevcut olan bu güzel parça vintage dekorasyona sahip evlerin kitap köşelerine baş tacı edilesi.

Home Sweet Home Regal Kitap Desteği 



Home Sweet Home Regal Çerçeve

Home Sweet Home Regal Çerçeve

Home Sweet Home Regal Çerçeve


Mudo'ya gidelim şimdi özellikle yeni sezon  çerçeveleri çok beğendim. Renkleriyle ve dokularıyla yine yaşanmışlık kokan bu zamana ait durmayan ürünler.


Mudo Yeni Sezon Çerçeve, Mudo Eskitme Çerçeve, Mudo Kırmızı Çerçeve
Mudo Çerçeve



Mudo Yeşil Çerçeve, Mudo Yeni Sezon Çerçeve, Mudo Eskitme Çerçeve
Mudo Çerçeve





Mudo Yeni Sezon Çerçeve, Mudo Eskitme Çerçeve, Mudo Krem Çerçeve
Mudo Çerçeve

Mudo Çoklu Çerçeve, Mudo Eskitme Çerçeve
Mudo Çerçeve




Bu kırmızı vazo da yine hoş parçalardan.


Mudo Küp Vazo
Mudo Vazo


Maltepe Park'ta tekstil-kıyafet kategorisinde bulacağınız mağazalardan  benim için başta uğrak yeri olanlar  Bershka, Coton, Mango, Mudo, Oxxo, Pull&Bear, Stradivarius, Zara. Fazlasını merak edenler için  tık tık


Bir kıyafet alışverişi de yine amaca yönelik gezmekten daha çok dekorasyon mağazalarının çekimine girmemle bitecekti ki eşim çıkardı beni bu ruh halinden :)  Mango'dan bu salaş montu aldım, çok severek kullanacağım çünkü bu montu da eşim buldu mağazada ♥

Mango Mont, Mango Bayan Mont, Mango Salaş Mont
Mango Ekim Katalogu 

Kışın en  severek kullandığım aksesuarım şapkalar diyebilirim. Bu konuda aradığımı bulduğum yer ise  Mudo. Sezon itibariyle pahalı gelmesi nedeniyle bu nadide parçaların alımı  ileri bir tarihe ertelendi :)


Mudo Şapka Modelleri, Mudo Şapka, Bayan Fötr Şapka, Mudo Bayan Şapka
Mudo Yeni Sezon Şapka Modelleri

Mutlu kalın, sevgiyle kalın :)






4 yorum:

  1. Kuşum ayaklarına sağlık :) Şapka konusunda bir önerim olabilir naçizane.

    2. sıradaki kırmızı şapkanın mor renkli ve önden fiyonklusunu geçen hafta LCW Outlet'te 9.90 a buldum ve aldım. Açıkçası hala kalmış mıdır bilemiyorum ama bir bak varsa yakınlarında. Ben de şapka hastasıyım yaz-kış... LCW ve Accessorize'dan alıyorum genelde.

    Sevgiler.. :*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım, bakarım o zaman en yakın zamanda. Şapkalar harika aksesuarlar değil mi?. Çok uyguna almışsın bunlar 50-60 TL civarıydı, geçen sene %50 indirimle fötr şapka almıştım Mudo'dan severek kullanıyorum. Takipte olacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Günnur sen bizim oralarda mıydın bilmiyordum :) Ben ilk girdiğimde ordan oraya giriyordum bayıldım resmen anlıcağın hala giremediğim o kadar çok mağaza varki :)

    YanıtlaSil
  4. Canım yakınmışım demek ki :) Çok güzel büyütmüşler, mağazalar oldukça ferah insanın içi açılıyor :)

    YanıtlaSil