29 Ocak 2014 Çarşamba

Patik Örmüşsem...

Tığ İşi Patik, Crochet Slippers

Son günlerde sevgi yumağı oldum bir anlamda. Bu işsizlik dönemi devam ederse daha neler yapacağım kim bilir?  En son 90'lı yıllarda hanım teyzelerle birlikte havlu kenarı yapmışlığım vardı :) Lise yıllarında çok da gereksiz  bulurdum bu dantel şeysini..Evlerin tamamen dantel örtüsüyle kaplanmasından olsa gerek. Oysa şimdi elişi detayı olan tasarımlara bayılıyorum, kararında olması kaydıyla :)

İşte tığ işi nereden düştü aklıma? Pinterest diye dünyayı ayağınıza getiren bir oluşum var. Harika işler, çalışmalar, fotoğraflar içinde kayboluyorsunuz. Kanınıza giriyor, yapıyorsunuz. Benim patiklerim de böyle oldular. Şimdi ayağımdan çıkarmıyorum kendilerini. Bakalım yenilerini yapana dek de papuçlarını dama atmaya hiç niyetim yok  :)

İki gündür havalar iyice soğudu  sevgili zaten uzaklarda, özlemim hat safhaya ulaşmış, iş görüşmeleri sürüyor. Güzel haberlerin kavuşmaların olduğu bir hafta sonunu beklerken...

Sevgiler :)

Tığ İşi Patik, Crochet Slippers

Tığ İşi Patik, Crochet Slippers

Tığ İşi Patik, Crochet Slippers



Tığ İşi Patik, Crochet Slippers



17 yorum:

  1. Çok güzeller, ellerine sağlık. Ben de hep internette görüyorum ama altları parkelerde kayar mı acaba diye düşünüp vaz geçiyorum. Ama sen ayağından çıkarmıyorum dediğine göre öyle bir sıkıntı olmuyor. İş görüşmelerinde de iyi şanslar, inşallah kısa zamanda gönlüne göre bir iş kısmet olur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Esra çok teşekkür ederim kaymıyor parkede ama farklı bir yöntemle altına keçe taban dikiyorlar ev ayakkabısı gibi oluyor öyle de deneyebilirsin eğer kayarsa. Sevgiler...

      Sil
  2. ah babanemi hatırladım bak patiklerini görünce. o da böyle
    patikler yapardı. hatta ölmeden önce neredeyse 50 tane yapmış. vefatından
    sonra ki duasında 7. geceydi sanırım gelenlere dağıtmıştık. kendisi öyle istemiş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah, bol bol hayır duası almıştır babannen :(

      Sil
  3. Çok sevimli olmuşlar günnurcum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Gizemcim :)

    YanıtlaSil
  5. Waayyy Günnurum bu patiğin güzelliği nedir böyle :) sende kim bilir daha ne marifetler vardır kim bilir :)
    Güle güle kullan kuzucum ellerine kollarına sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canın ne güzel yorumlar böyle çok teşvik edici :) rengarenk babet patikler yapacağım galiba ilerleyen zamanlarda :))

      Sil
  6. Benim ayak numaram da 43 ama sen seneye giyinebilmem için 44 numara yapsan da olur.. Kırmızı ve siyah ikilisine bayılırım..

    (Ben şansımı deneyeyim dedim.. 'Ya tutarsa' mantığı)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorumdan patiklerimin beğenildiği çıkarımını yaparak teşekkür ediyorum :)))

    YanıtlaSil
  8. çok güzelben çok beğendim denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, siz daha güzelini yaparsınız kesin merakla bekliyorum :)

      Sil
  9. Günnur geldi mi dergin:)
    Patiklerin çok güzel olmuş, bayıldım. Bende evde çok giyiyorum. Sıcacık, yumuşacık.
    Allah kavuştursun diyeceğim öncelikle, sonra da inşallah güzel haberle ile bizide mutlu edersin iş ile ilgili.
    Hayırlısı olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Geldi geldi dergim, okuyorum hatta :)) Güzel haberlerim peş peşe olacak inşallah, eşimle kavuştuk, iş görüşmelerim olumlu geçti. Buraya yazdığım şeyler uğurum oldu. İyi dileklerin için çok teşekkür ediyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba
    Patikler çok cici olmuş. Güle güle kullanın. Bundan böyle bu güzel bloğun takipçisiyim. Ben de bloğuma beklerim.
    Görüşmek üzere…

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, ne güzel bir misafirlik bu, hoş geldiniz :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. arttırma işlemini nasıl yapıyorsunuz bugün ben de başladım debeleniyorum resmen söke söke bi hal oldum :)

    YanıtlaSil