16 Eylül 2013 Pazartesi

Duvarlarda Kuş Kafesi ile Vintage Esintiler / Vintage Wall Decor With Bird Cages

Dekoratif Kuş Kafesi, Bird Cage, Duvar Dekorasyonu, Duvar Panosu, Kafes Pano

 Kuşlara ve kafeslerine oldum olası bir sempatim, zaafım var.Çok severim fakat  evcil hayvanım Haydar ve sonrasında Cemil'i de kaybettikten sonra evimize kuş almamaya karar verdik. İnsan kendi canı gibi seviyor ve acısına dayamıyor.  Rahmetli Haydar'ın ardından ne gözyaşı dökmüştüm :(


Gel gelelim konumuza  evimin dekorasyonunda da kullanmak istediğim öğelerden biriydi kafesler. İçerisinde bir çiçekle veya mumla duvarımda kullanmak istiyordum derken Trendyol dan Chiccy Deco Life kampanyasından üç boyutlu kuş kafesi panolardan  aldım. Tam da istediğim gibi çıktı. Eskitme ferforje yapısı ve rengiyle salonumuzda bir bütünlük oluştudu.


dekoratif kuş kafesi, duvar  panosu




kuş kafesi, pano, metal, dekoratif kafes, bird cage


Şimdi sizlere duvar dekorasyonunda kuş kafesleriyle farklı bir soluk yaratmak isteyenlere fikir vermek açısından bazı paylaşımlarda bulunacağım.


 Kafeslere ahşap mandallarla güzel notlar yazabilirsiniz, bunu ben de bir kenara not ettim. Uygulamaya geçebilir ilerleyen zamanlarda :) Yine aynı mandallarla fotoğraflarınızı sergileyebilirsiniz.



dekoratif kuş kafesi, bird cage, kafes pano



İşte bu yatak başlığı üzerine uygulanan aynalara bayıldım. Çok romantik ve alışılmışın dışında bir tasarım olmuş.

dekoratif ayna, dekoratif kuş kafesi

Ayrıca bu aynaları dresuarlar üzerinde veya banyonuzda da kullanabilirsiniz.

dekoratif kuş kafesi, dekoratif ayna

dekoratif kuş kafesi, dekoratif ayna

dekoratif kuş kafesi, dekoratif ayna


Veee kafes panolardan,  saatlerden seçmeler


Dekoratif, Kuş, Kafesi, Ferforje
Chiccy Deco Life
 Hem pano, hem saat hem de askı işlevsel ve dekoratif :)






Böyle çoklu saatlerdeki gibi olsa  geniş zamanlar yaşasak sevdiklerimizle






Chiccy Deco Life tan kuş kafesi raf ve askılar. Bu marka sık sık private shopping sitelerinde indirime girmekte. Bulamıyorum diye endişelenmeyin :)


Bu kafes rafa alt kısmına dekoratif biblo veya çiçek konulabilir, hayal gücünüzü kullanarakbinasyonlar oluşturabilirsiniz.

kuş kafesi, askı, dekoratif kafes, askı


 dekoratif kuş kafesi, dekoratif askı, dekoratif kafes askı

dekoratif kuş kafesi, dekoratif askı, dekoratif kafes askı

dekoatif kafes, dekoratif askı, dekoratif kafes askı

dekoratif askı, dekoratif kuş kafesi askı, dekoratif duvar askısı

dekoratif duvar askısı, dekoratif kuş kafesi askılık

En kısa sürede görüşmek üzere,

Hoşçakalın, sevgiyle kalın :)


Ben E. King 
Stand By Me







6 yorum:

  1. Kuş kafesleri nasıl da değiştiriyor girdiği yerin havasını.. Çok beğendim seninkini de harika uyum sağlamış tatlım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım gerçekten çok farklı bir hava yaratıyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Günnur harika olmuş :) Senin yaşam alanını çok beğeniyorum zaten bu da cuk diye oturmuş resmen duvarlarına. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Cookiecim, beğenmene sevindim :)Nasıl da güzel uğraşlar bunlar. Evlerimizde yaşanmışlıklar oldukça, bizlerle birlikte büyüyüp gelişince nasıl da mutlu oluyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Kuş kafeslerini görünce geldim ama meğerse ne kadar çiçeği burnunda bir bloğa gelmişim :)) Umarım çok keyifli paylaşımlar yapmaya devam edersiniz..Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldiniz bloğuma :) Henüz bir haftalık bile değil. Tekrar beklerim ♥

    YanıtlaSil