1 Kasım 2013 Cuma

Tchibo da Kargo Bedava !

Tchibo kek kalıbı

Herkese Merhabalar,

Güzel bir güne başladıktan sonra internette alışveriş sitelerinde gezinmeyi seviyorum. O günlerden birindeyse indirim  veya  kampanya yakalarsam  keyfime diyecek yoktur :) Bugünün kampanyası da Tchibodan. 5 Kasım'a kadar tüm alışverişlerde kargo bedava.

Thciboda zaman zaman yapılan ücretsiz kargo olanağından faydalanarak  küçük de olsa bir iki parça beğendiğim  şeyleri alıyorum. Genelde mutfak ürünlerini tercih ettiğim Tchibo orjinal, kullanışlı ve kaliteli olduğu için takibimde olan markalardan. 

Son zamanlarda kek, muffin ve pasta denemelerime ağırlık veriyorum. Burada tarifini verdiğim havuçlu tarçınlı ve kakaolu muffinler Tchibo 12'li muffin kalıplarla yapılmıştı.

4'lü Mini Klasik Kek Kalıbı

Bu kalıpların albenisine karşı koyamadım. Fiyatı da 19,95 TL'den 14,95 TL'ye inmiş durumda.

Tchibo kek kalıbı

Tchibo kek kalıbı

Buradaki yaş hurmalı muffinleri de geçen hafa yine Tchibo kalıplarımla yapmıştım. Yaş hurma bu aralar pazarlarda yerini almışken denemekten kendimi alıkoyamadım. Enfes ve farklı tatlar isteyenlere öneririm.




Elma Şekilli Pişirme Kabı


İçinde tarif kitapçığı  da olması ayrı bir cezbediciliği olmasını sağlayan elma şekilli pişirme kabı ise 39,95 TL den 12,95 TL ye indirilmiş.



Diğer tüm güzel ürünler içinse tıktık

Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiye.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder