5 Kasım 2013 Salı

Horozlu Kavanoz Boyama / DIY

Horozlu Cam Kavanoz Boyama, Vintage Kavanoz Boyama

Ne boyasam ne boyasam diye düşünürken market alışverişimde hediye edilen Coca Cola logolu cam kavanozlar beni boya diye göz kırptılar, karşı koyamadım :) Ortaya çıkan sonuçsa çok hoşuma gitti. Vintage horoz resimleri kullandım dekupaj yaparken. Beyaza boyadığım zeminde ise eskitme uyguladım. Cam boyam olmadığı için parlak yüzey astarı almıştım. Boyamaya başlamadan önce iki kat astarladım.










Horozlu Kavanoz Boyama


Sizce nasıl olmuşlar? Farklı denemelerde bulunmak için biraz daha malzeme ve daha fazla zaman  gerekirken, şuan elimdekileri değerlendirmekten de geri kalmıyorum.

Görüşmek üzere, ben yarım kalan çalışmalarıma dönmeliyim :)

Sevgiler ♥

4 yorum:

  1. Çok beğendim çok güzel olmuşlar Günnurum ellerine sağlık güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın Özlemcim yaptıkça yapıyor insan :)

    YanıtlaSil
  3. bu kavanozlardan bende yapmıştım, görünce gülümsedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavanozların cazibesiyle insan bir şeyler yapmak istiyor :)

      Sil