8 Mart 2014 Cumartesi

Yoksa Hep Bahar Mıydı?








Bahar geldi gelecek derken kışı neredeyse hiç yaşayamadık bu sene. Ankara'dan sonra İstanbul'a yerleşen her birey gibi Akdeniz ikliminde yaşadığımı hissediyorum. Haksız da sayılmam Mart da geldi ama  havalar sıcacık. Kuraklığa sebebiyet vermeyecek olsa benim için bir problem de teşkil etmeyecek bu durum :)

Ne çok havadan sudan  bahsettim değil mi? Oysa bir ayı aşkın süredir uğrayamadım buralara, en son neredeydik işe girmiştim ben. Bir girdim pir girdim Bana hiç de uygun olmayan eve geldikten sonra yaşamak için sadece yemek yiyip, uyuyan ve ertesi gün yine işe giden bir organizmaya dönüştüğümden olsa gerek sizlerden uzak kalmam.

Şimdi yine iş arama maceralarında, evine, küçük mutlu yaşamına devam eden biriyim. Üzüldüm, yoruldum bir silkelendip kendime geldim. En  karamsar olduğum anda uzun süredir çalışmak istediğim mesleğimi hakkıyla icra edebileceğim iş  başvurularıma da cevap gelmeye başladı. İnşallah hayırlısı olur da paylaşırım sizlerle.

Migrosa çok güzel sümbüller, nergisler, laleler gelmiş ben de aldım görünce dayanamayarak. Ucuzluk pazarından aldığım mini saksıları da kaptım hemencecik ampuller yanıverdi kafamda. Evde o kadar boya bende de boyama isteği varya ne güzel işte ilk transfer çalışmamı da hayata geçirmiş oldum.

Birkaç saksım daha var onlara da yapmak lazım bir şeyler. Canlı bitki nasıl da değiştiriveriyor evin havasını bahar tazeliği sarıveriyor, etrafa canlılık katıyor. 

Börekler de milföylerin muffin kalıplarında pişirilmesiyle bu hale geldi. Kıymalı yaptım ama siz neli isterseniz öyle deneyin, sunumu  fena olmuyor. 

Çok ara vermeden görüşmek üzere,

Sevgiyle kalın ♥




8 yorum:

  1. Saksı çok hoş olmuş, börekler de çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Migrosun o güzelim, lale, sümbül ve nergislerinden ne kadar aldım bende bu sene:) Fiyatlarıda o kadar ucuzladı ki! Seneye sanırım bir bahçe gerek bana:)
    saksıda nereye dikeceğimi şaşırdım:)
    Börekler harika, ellerine sağlık.
    Dünya kadınlar gününü kutlarım.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler asıl senin çiçeklerin fotoğrafların o kadar iç açıcı ve ilham verici ki ben de evi o güzelliklerle doldurmaya başladım. Salonumuz da pek büyük değil hepsi her an gözümün önünde olsun istiyorum ama koyacak yer sıkıntısı yok mu:) Senin de dünya kadınlar gününü kutluyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. en sevdiğim çiçek! ne de güzel bir saksısı var. güzel
    bir yazıyla bütünleşmiş..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Buket çok güzel bir çiçek gerçekten ben de ilk defa yetiştirmeye çalışıyorum zerafetine hayran kaldım bu çiçeğin :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de diyordum bu kız nerelerde.. Özlettin kendini Günnurum ♥

    YanıtlaSil
  8. Kuzum buralardayım ama neler olduğunu özetlemeye çalıştım işte :))

    YanıtlaSil